Friday, March 25, 2011

Korea Trip #4

Salam semua.. bile cek2 balek memory card, baru prasan bnyak rupenye xamek gambar
time kat korea.. skarang ni bru la nk nyesal.. huhu.. yela kat sane sejok sangat, tu 
yang malas nak piung2 tu, tangan dok dalam kocek je.. huhu
tapi xpe kenangan dan memori tu insya Allah kekal dalm ingatn.. eceh =P


- COEX Aquarium -

ade banyak aquarium yang pelik2 dalam ni.. seyes pelik huhu
tapi tempat ni gelap, so banyak gambar xjadi =( 
sori~ wa pon manyak sedih wooo.. sebelom ni pon xpernah amek 
gambar ikan dalam aquarium.. so memang banyak gambar hancusss... huuaaa X(

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ade sape2 blh bagi tips snap gambar ikan dalam aquarium + snap
dalam tempat gelap?? sile2 la share ye.. 
sharing is caring yaww





C&C are always welc0me yaww..

9 comments:

ika honey bunny said...

cunn

✿nenek moden✿ said...

serious cantik dan menarik..kreatif tol...kat malysia xde la cegini.....

z@!m said...

ika > aah kalau dtg sini mmg best.. tunnel mcm aquaria pon ade yaww

nenek moden > ade mcm2 lagi woo.. seyes kretif

d.e.e.n.a.YAYA said...

lawa la.....amek gambar best2 ag...suke tengok... :)

z@!m said...

still dlm usahe la ni nk amek gmbr lawa2.. hehe

✿nenek moden✿ said...

aku nak tny..gmbr no 6 tu apa? kuda laut ke?mcm dia je..rumpai laut ke?apa tu?

z@!m said...

tu la sotong korea.. kat korea sotong die laen sikit..

ok tipu jek.. aah kuda laut.. hee

✿nenek moden✿ said...

gila comellllllllll kuda laut!!! mcm nak pelihara satu je kat um..hahaha... 1st time tgk kuda laut pelik cegini..slalu aku tgk yg xde macam rumpai laut..mcm best je tempat ni....hailaaaaaaa............geram!

z@!m said...

haha comell?? euuww freak ade la.. tapi still coolll.. nak gak bela.. jom2 bela.. haha

Related Posts with Thumbnails