Sunday, May 1, 2011

Danbo in Love..



Salam semue n Selamat Hari Pekerja bagi mereka yg xbekerje..
*best le tuu esok cuti*

Sori lame xupdate.. bz sikit sem baru ni..
Sekarang aku minat gile ngan Danbo.. da beli 2 da.. hehe
satu aku pye satu nk bagi org..
tpi pinjam dlu die pye wat piung2.. ngeh..
arini 1gambar dulu... =)

Danbo in Love


haaa jgn tuduh sebarangan.. aku xjiwang yaww... huhu

oohh deemm apsal aku malas sgt?? nanti aku upload gambar SAKURA kay korang..
Stay tuned!!



C&C are always welc0me yaww..

7 comments:

Osman said...

Berapa eh harga Danbo ni ? :D

z@!m said...

emm time aku beli kalau yg mini (tinggi 8cm) dalam RM 36++

kalau tinggi 13cm dalam rm60++

.Si kEmunCuP. said...

owhoii!
nk bg aq ke danbo tuh? :D

z@!m said...

aah nk bgi.. tpi ko kne oder dlu kt amazon.. hehe

D'China Store said...

bro..kat mesia nak beli kat mane erk?..best gak bela danbo nih..huhu

z@!m said...

aisemen kat mesia xtau la pulop.. kat sini taulaa.. hehe

Anonymous said...

ok,,ak tau spew danbo lg sorg..lalala

Related Posts with Thumbnails